Fijne praktijk. Ik bezocht Essence of living met mijn zoontje. Er wordt goed geinformeerd naar de klacht zelf en de geschiedenis van de klacht. Zelf vond hij het heerlijk bij Ingrid. Hij voelde zich een prins!
Anoniem
Er wordt goed geinformeerd naar de klacht van mijn zoontje.

